Börjar om

HejHej
Har inte bloggat på ett tag men har bara inte haft lusten och så. Men ganska mke har hänt sen sist men två saker som jag tänkte ta upp nu. En stor och en lite mindre viktig grej. Vi kan börja med den lite mindre viktiga saken. Jag och Pontus har gjort slut. Tredje gången haha men nu är det slut på riktigt. Jag kan gå vidare med ett leende på läpparna för jag vet att jag gjorde allt för att vårat förhållande skulle funka. Kanske lite för mke. Jag stod kvar på samma plats trotts att jag blivit dissad mke. Men nog om det, jag mår bra nu. Jag behöver inte vara orolig att han ska göra nått mot mig som kan såra mig osv. Jag mår bra. Nu till den större grejen som jag skulle berätta. Summer står nu i grödinge. Men i mars ska hon flyttas till Ekerö. Vi ska flytta med Camilla för hennes kompis Malin har köpt en gård där. Så det kommer bli jätte kul. Kommer finnas klinik, ridskola och mke mer. Jag kommer fortfarande jobba där som jag gör nu hos Camilla. Så det kommer bli skit kul. Kommer visa bilder i ett annat inlägg senare. 
Nu kan jag berätta om dagen. Vaknade vid 12 tror jag och sen var jag bara hemm aoch gjorde inte så mke. Sen åkte jag och mamma till stallet och tog in alla hästar. Red Summer barbacka i paddocken och busa med henne. Så det var kul. Snart ska jag och mamma kanske iväg på middag annars ska jag träffa Sofia. Så aa, det är min dag bloggar mera sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0