Måndag tisdag onsdag

HejHej
Har inte hunnit blogga för det har hänt massa saker hela tiden så aa, tänkte berätta vad jag har gjort dom här tre dagarna lite snabbt. I måndags var jag i skolan sen var jag bara hemma tills mamma kom hem och då drog vi till stallet. Efter stallet kom Pontus hit. Så var med honom till typ halv 10 sen drog han. I tisdags var jag i skolan och efter det träffade jag Sara. Vi åkte först till rönninge och sen tillbaka till tumba genom alby och allt det där. Så det tog en timme med bussen haha. Men kul hade vi. När vi kom tillbaka tll tumba gick vi till skate och träffade massa små barn som va fett kul och sen lukas, ralle, niklas och massa andra. Sen hämtade mamma mig där och  vi drog till stallet. Efter stallet åkte jag tillbaka till skate för det hände en sak där med Sara. Och kom hem vid 10. Idag har jag varit i skolan och nu är jag hemma och ska vänta tills mamma kommer hem så ska vi till stallet och rida och sen ska Pontus komma hit. Så aa, det var bara det bloggar mer sen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0