Igår och idag

HejHej
Igår vaknade jag 8.. sen vid 10 började jag fixa mig sen drog jag till storvreten vid 11. Träffade Alex där. Hade inte träffat han på nåra månader innan så det var kul. Efter det drog jag till stallet och fixade, sen drog jag till tumba och träffade Sara. Vi åkte runt lite sen träffade vi Miranda och Julia. Och sen drog vi hem till mig och lite senare var vi ute med Tim, Sofia, Ebba, Mickis, Linnea, Challe, Mattias och Julia. Och vi hade skit kul så aa. Men sen kom jag hem vid 11 och gjorde inte så mke då. Idag har jag pluggat från att jag vaknade till nu. Ska snart åka till stallet och sen träffa Sara och nåra andra vi 5, 6. Så bloggar mera sen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0