I Love You

Man vet aldrig riktigt säkert vilka som kommer stanna i ens liv. Man har kompisar, pojkvänner/flickvänner och andra som sviker en, lämnar en och gör ens liv till ett helvete för ett tag. Men sen finns det massa vänner som man kommer ha föralltid och tillslut kommer man hitta den perfekta killen/tjejen som stannar föralltid. Jag har alltid viljat ha den perfekta i mitt liv. Nu har jag det. Summer är min sanna kärlek. Fast hon är ingen kille men hon är min älskling ändå. Hon kommer inte svika mig, jag behöver inte vara orolig för dagen då hon lämnar mig och går till nån annan för hon kommer aldrig lämna mig. Hon kan aldrig få mitt liv till ett helvete. Det är hon som gör det ljusare varje dag. Jag kan vara sjukt depp osv men när jag ser henne kommer jag knappt ihåg varför jag var ledsen innan. Jag menar vad kan bli bättre? Summer är min sanna kärlek. Jag kunde hitta tillbaka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0