Gårdagen

HejHej
Igår var det skola, efter det tog jag bussen till stallet. Var där en timme själv sen vid 16 kom Lollo oxå. Innan hon kom mockade jag och sånt och sen när Lollo kom började vi fixa hästarna. Sen drog vi ut i skogen, vi red upp för en backe sen kom vi till vägen. Då red vi över den sen mot Tegelvreten (stall) så vi red där bland husen sen drog vi hem till stallet. Var ute i 2 timmar. Sen drog vi hem och då åt jag och mamma middag sen kom Pontus. Vi kollade på en skittråkig serie och hade mys. Idag vaknade jag halv 8, fixade mig och drog till skolan 8. Vi har haft språk och nu har vi so och sen svenska och idrott sen lunch sen engelska sen slutar vi 13.35. Efter skolan kanske jag träffar Sara eller nån. Får se, ikväll ska jag iallafall till stallet. Bilder kommer sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0