Fuck love

Varför gick det så bra för dig efter allt vi hade. Du fick tillbaka det på en gång. Men inte med mig, med en annan. Jag har hållt på i ett år och nu när jag trodde allt var bra kommer det här. Jag orkar inte mer om det ska vara såhär. Varför får jag aldrig vara glad nån gång med nån. Är det så att jag ska vara ensam? Är jag inte värd nån? Det verkar inte så för varje gång jag släpper in nån i mitt hjärta försvinner dom eller så sviker dom mig eller tar mig för fucking givet. Jag kanske bara ska lämna, för jag fattar inte själv varför jag gör såhär mot mig själv. Vill att det ska vara som förut. När jag var den enda för dig. Nu verkar det finnas två och jag vill inte vara med i din hög av tjejer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0