För alltid minns du?

Du är det bästa i mitt liv. Utan dig är jag inte den samma som förr, när du fanns här precis bredvid. Förut mådde jag så bra, var det nått kunde jag bara gå till dig, du var min bästavän och mycket mer. Jag saknar dig som fan. Ett år utan dig, det har varit svårt. Dom säger att jag ska glömma dig och oss, jag har försökt, men det går inte. Ett år med bara massa tankar på dig och det vi hade och allt som hände sen. Jag kan inte få ut dig ur mitt huvud. Du finns inte längre här hos mig, inte på riktigt. Men i mitt huvud finns du alltid, men jag börjar tröttna på det. Kan jag inte ha dig på riktigt vill jag inte ha dig i mitt huvud heller. Men jag kan inte glömma dig. Varför kan inte allt bli som det brukade vara, när allt var bra och det var vi två. För alltid minns du? Det var så de skulle va, det var så vi alltid sa. Men ditt för alltid slutade och mitt lever kvar men utan dig här, är det inte samma värld. Men du är lycklig så det är väll bra, jag kanske oxå kan bli det en dag..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0