One boy - Thousand feeling

Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig. Du är den enda för mig och allt som jag behöver. Du är luften jag andras. När du lämnade mig fick jag känna smärtan av ett hål i själen och när du kom tillbaka är jag som ny igen. Det vanliga livet funkade inte utan dig. För du är en del av mitt liv och sitter inte alla delar på plats är det klart att livet inte funkar som det ska. Och du är den viktigaste delen. Utan dig inget mig. Du och jag är det bästa som har hänt. Jag brukar tänka tillbaka, den 13 april, dagen det blev vi och jag fick allt jag kunnat önska. Den här killen har förändrat mig på ett bra sätt. Han har alltid funnits där för mig. Det har varit uppochner för oss ibland men aldrig att jag älskat dig mindre. Jag saknar dig så jävla mycket. Utan dig har det känts som att jag tappat nått men nu när du är tillbaka kan jag inte önska mig nått mer. Min önskan blev sann. Min önskan var att du skulle komma tillbaka. Dagarna utan dig var lättare än nätterna men inget av det var lätt egentligen. På dagarna kunde man bara lägga ett leende på läpparna och hålla alla känslor inom mig, men på nätterna med din tröja i händerna var det inte lätt. Tårar fall och ingen visste. Alla trodde jag tog det lätt. Livet utan dig. Men så var det inte. Det var svårt att ta ett steg utan dig. Men min önskan blev sann och nu har jag allt, för jag har dig. Min älskade Pontus, jag kommer aldrig hitta en kille som dig. Du är speciell och det ska va vi två, det bara är så. Älskar dig bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0