Måndag tisdag onsdag

Hejhej
Tänkte berätta lite om dom här tre dagarna, såg att ja inte hade bloggat sen söndags. Men iaf, i måndags var jag i skolan, efter skolan träffade jag Sara och Ralle. Sen drog jag hem och lite senare kom dom två och Pontus hem till mig, så vi hade lite mysigt hemma hos mig eller aa. I tisdags var jag i skolan igen som vanligt skittråligt, men aa efter så drog jag och Sara till Skärholmen och kolla lite där, sen drog jag till stallet och var där hela kvällen. Idag ska jag bara gå på en lektion till sen slutar jag. Då ska jag bara hem och inte göra nånting, sen ska jag till posten och lämna lite saker som ska skickas till dom som har köpt lite saker av mig. Sen till stallet och ha lektion, hehe lite kul brukar alltid va jag som rider lektion men nu ska jag ha en. Så de är kul sen får vi se om Pontus kommer hem till mig eller hur de blir, men aa de e va som har hänt och så. Så bloggar mera sen


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0