Lalalala jag är arg

Gårdagen var kul. Bio med bästa vän. Sen drog vi till Tumba bruk å var där ett tag. Idag vaknade jag vid 12 tror jag sen var jag bara hemma och gjorde ingenting. Vid 3 tränade jag och sen kom mamma hem då åkte vi och köpte lite saker och sen gick vi till mormor och morfar och fikade där sen har jag snackat med Pontus sen ringde Sara så snacka med henne om en idiot jävel. Sen ringde Sofia och nu är allt kaos men fuck it. Orkar inte slösa tid på patetiska idioter. (Inget med Sara eller Sofia att göra) Är bara jävligt förbannad på människor nu för tiden. Nu är jag tydligen en orre oxå så grattis till lilla mig. Nej men är fett arg nu så hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0