Igår

Hejhej
Igår efter skolan träffade jag Alex en snabbis. Vi gjorde inte så mycket men efter det kom mamma å hämta mig å vi drog till stallet. Blev ingen lektion på Listo för han ska tävla imorgon så Camilla va tvungen att rida honom men jag fick en lektion på summer ist. Camilla jag å summer övade på flyttarbete å sen övade vi stopp och spin (stavas?) det gick skit bra. Ska rida för henne igen på söndag men då blir de på Listo och då kommer en video på stop och när ja spinner. Så aa lektionen igår gick på nästan två timmar. Kul, efter det drog ja ner till Tumba och träffade Lisa Julia Miranda och Micke. Lite senare drog alla så då drog ja till Sara å sen vid 10 åkte jag hem. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0