Det var du som lärde mig

Igår var jag i skolan och det var så jävla segt. Men efter det drog jag hem och fixade mig och sånt sen drog jag till Tumba och träffade Sara Ralle och Lukas. Va med dom en stund sen drog vi och köpte hårfärg till mig. Färgade håret i torsdags och det blev skit bra förutom att hårbotten blev jätte ljus så ska färga bara hårbotten imorn till den rätta färgen (röd/ljusbrun) Men iaf, efter det drog vi till rönnige och sen till solbo och käka. Sen drog vi tillbaka till rönninge och sen var vi i tumba och väntade på Ralle och Lukas. När dom kom drog jag Ralle och Sara hem till mig. Och lite senare kom Pontus, Tobbe och Matte hit. så kvällen var bra igår. Idag vaknade jag för typ en halvtimme sen. Ska fixa mig och dra till stallet. Sen ska vi lämna en sadel som vi inte behöver eftersom att jag inte rider engelskt längre. Sen ska Pontus komma och sen får vi se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0