Dagarna

Har inte bloggat så mke för att det har varit mke i skolan och så har jag bara inte haft tid och lust. Men nu ska jag börja på rktigt igen. Iaf, kan berätta lite om helgen. I fredags var jag i skolan och slutade 12 så skönt. Träffade Sara vid 4 och sen lite senare kom Pontus till mig. Sen i lördags åkte jag och mamma och köpte en vinterjacka från Vivaldi, as snygg. Sen åkte vi till stallet och red. Summer va jätte duktig. Sen vid 8 tror jag så kom Pontus och sov här och han drog nyss. Han ska till sin pappa nu och jobba nästa vecka som vanligt då så kommer inte träffa han förns nästa helg eller helgen efter den. Så ja, tråkigt men gud va mke roligare man har när man inte träffas varje dag. Det blir en helt annan grej. Men iaf, idag fyller min mamma år oxå. Grattis! Vi ska ha lite gäster med fika nu sen blir det stallmöte och lite mer fika där och sen ikväll blir det plugg.. Men aa, bloggar mer sen.
Älskar dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0