Pontus - mitt allt

Den där speciella känslan som bara en person kan ge en, den där känslan man får när man ser personen som gör ens liv bättre. När man saknar den så mycket och sen träffas man. När man hör personen röst, när personen säger att den älskar en. När en person kan få en att må så bra. Det finns en sån person för mig. Pontus. Min älskling som alltid finns för mig. Även fast du bor långt ifrån mig så vet jag att vi älskar varandra. Folk frågar ofta om det är jobbigt. Men det är det inte. För när vi väl träffas är det mycket mer speciellt. Även fast du inte alltid finns brevid mig så vet jag att du alltid finns hos mig. Du är speciell för mig på alla sätt, du ser mig som jag är och älskar mig för den jag är. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta oavsett vad. Och jag ska kämpa för oss, för jag kan inte se mitt liv utan dig. Utan dig är det inte samma sak. Du är min värld nu. Utan dig, inget mig. Hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig. Kommer aldrig släppa taget om dig. För du är mitt allt!
Om jag var tvungen att välja mellan att andas eller att älska dig hade jag tagit mitt sista andetag och sagt att jag älskar dig. 
 
Everyone has their own reason for waking up in the morning... Mine is you
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0