Helgen

HejHej
I fredags var jag med Sofia Sara Ralle Marcelo Alex Pontus och Danne. Vi gjorde inget speciellt bara satt och snacka. Sen vid 11 tog jag och Pontus bussen hem till mig och kollade på walking dead hela kvällen och sen somnade vi. Vaknade vid 1 på lördagen och låg i sängen och kollade massa avsnitt hela dagen. Vid 4 drog jag och mamma till stallet och tog in hästarna och Pontus stannade kvar hemma. Sen när jag kom hem igen gick vi upp till mormor och morfar och käka sen tillbaka till sängen och walking dead haha, sen åkte han hem och kom tillbaka lite senare och idag har jag varit med honom hela dagen tills han skulle åka tillbaka till västerås vid 3. Då åkte jag till stallet och fixade och nu är jag hemma och ska plugga sen ska jag ut och träffa Sara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0