everything leads to something good

HejHej
Igår var jag i skolan och efter det tog jag och Sofia bussen till Tumba och träffade massa folk där bla Marcelo och Alex, lite senare var vi med Mohammed och Haitam. Sen på kvällen drog vi till Gulan och käka med Marcelo och Alex. Sara var med ett tag på dagen oxå. Trog hem vid 8 och pluggade och kollade på walking dead sen kom mormor för min mamma var på konsert. Vi drack te och pratade sen gick vi och la oss. Nu är jag i skolan och ska snart ha min sista lektion sen ska jag och Sofia ta bussen till Tumba sen får vi se vad som händer. Ska till stallet oxå ikväll. Ska be mormor ta med kameran så ni får lite bilder.
Men bloggar mera sen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0