-

HejHej
Sitter i min säng och snackar med Sara, har inget att göra. Red idag, det gick bra. En tjej kom och red oxå hon kanske ska bli medryttare. Sen var jag bara hemma och lämna en sak på posten oxå och vid 18 kom Pontus och va här i en timme sen va han tvungen att gå. Kanske träffar han imorn för han åker imorn eller på måndag så då kommer vi inte träffas förns nästa helg så aa, vi får se. Hoppas han hinner komma hit imorn en snabbis. Annars vet jag inte vad som händer imorn. Stallet sen bara vara inne och deppa över skolan, haha nej driver men orkar seriöst inte med skolan. Aja, det är fortfarande lov så inget prat om skolan nu. Men iaf, nu har jag inget mer att skriva så bloggar mera sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0