trååkigt och kan inte sova

Vart bor du? Tumba

 Bor tillsammans med? min mamma 
Bor du i villa eller lägenhet? - lägenhet
 Vilket år tar du studenten? - orkar inte tänka hahahah 
 Något jobb? - nej
 När gick du upp i morse? - halv 9
 När ska du sova? - när jag blir trött :)
 Duschat idag? Nej
 Kramat någon idag?- ja

 Pussat någon idag? -
 ja
 Dagens klädsel? –  Rosa mjukis och svart linne
 Dagens smink? - brunkräm, mascara, kajal
 Dagens sötnos? - pontuus :3
 Dagens roligaste? - Haha Tobbe, när nån busringde Pontus
 Vem kramade du senast? -  Tobbe
Har du pojk-/flickvän? -
 aa
 Låt? -  venne
 Mat? - venne
Dryck? - Coola
 Färg? - roosa :3

Stad? -
 öhhm
 Land? - Alla varma länder
Ämne i skolan? - inget..

 

senaste:


 Personen du tänkte på? -
 Pontuus
 Gången du spydde? – lääänge sen
 Gången du grät? - i måndags tror jag
 Pizzan du åt? - kommer inte ihåg 
 Gången du var i Göteborg? - tror inte jag har vart där
 Gången du var i Stockholm? - asså bor typ här ;o
 Gången du var full? - öhh håhå
 Gången du var hög? aldrig

 Gången du var kåt? -
 haha?

 

antingen eller:

 

 Svart eller vitt? - vitt

 Hund eller katt? - hund
 Ut och festa eller hemma och mysa? - båådaa
 Tvspel eller datorspel? – ingeet
 Singel eller upptagen?  upptagen
 Hångla eller ha sex? - men hej på dig 
 Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
 Big Brother eller Paradise hotel? - venne
 Blont eller brunt hår? - beror på
 Mörk eller ljus ögonfärg? – beror på
 Choklad eller lakrits? –  choklad!!
 Göteborg eller Stockholm? –  stockholm
 Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
 Coca cola eller fanta? - cola
 Pizza eller kebab? - beror på 
 Randigt eller prickigt? - inget
 Älska eller älskas? - båda
 Leva eller dö? - Leva


antal:


Personer du älskar? - Min familj, mina vänner, min pojkvään och aa.

 Personer du hatar? - Det kan jag inte skriva här eftersom den personen verkar älska att läsa min blogg -.-
 Gånger du druckit lite alkohol? - Vadå lite??
 Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? ja venne
 Glassar du ätit på en dag? - mååångaa
 Festivaler du varit på/ska på detta året? vet inte
 Gånger du varit hög? - aldrig
 Personer du saknar just nu? – en

 Gånger ditt hjärta brustit? - en gång


vem

 

 Vill du kyssa nu? - Min älskliiing
 Sjöng du senast för? - Sara
 
Spelade du tvspel med senast? – Fredde för typ 1000 år sen
 Vill du ta med på resa nu? - Sara
 Vill du kasta en sten i huvudet på? - h*n 
 Förtjänar att dö? - ingen 
 Är söt? - Mångaa

vad:


 Gör dig glad? -
roliga saker, mina vänner/pojkvän och min mamma
 Gör dig ledsen? -
 lite andra saker
 Vill du helst göra nu? - sova!
Önskar du att du slapp göra? - gå i skolan
 Vill du ha nu? - en häääst
 Önskar du dig i födelsedagspresent? -
 vet inte haha jag fyller år på söndag :3
 Längtar du till? –  sommarlovet
Tycker du om dina betyg? - det ska vi inte prata om..
 Ångrar du i ditt liv? - 
för mycket
 Är det bästa som hänt dig? det vet jag inte, det är mycket som har hänt mig
Hur mycket är klockan? - 00:26

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0