Onsdag

HejHej
Var i skolan idag, sista dagen sen nu är vi lediga tills på måndag, as skönt. Men iaf, efter skolan drog jag till tumba och träffa Pontus Sara och Tobbe. Vi bara va där en stund sen drog vi hem till Tobbe, eller aa inte hem till han men till ett garage där hans bil står. Så killarna fixa med den och jag och Sara låg typ och sola på taket. Sen vid 6 drog jag och Sara till tumba och köpte massa godis och sånt. Sen drog vi tillbaka dit och så åkte vi lite med bilen och höll på sen drog vi hem till Tobbe och hade mysigt där. Sen vid typ 10 eller nått skjutsa Tobbe mig till bussen och så drog jag hem. Så nu är jag bara hemma och ska snart gå och lägga mig i sängen och bara kolla på film tills jag somnar så kommer en ny dag imorn så får vi se vad jag hittar på då men tror jag ska träffa dom imorn oxå. Men aa, bilder från dagen kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0