My heart belongs to you

En månad med min fina kille. En månad är inte mycket men mycket kan hända på en månad. Mina känslor går inte att förklara och hur mycket jag älskar han. Han är min andra halva. Den bättre halvan. Vet inte vad jag skulle göra om han släppte taget om mitt hjärta. Jag är inget utan honom. För mig är han allt. Jag vill aldrig släppa honom. Varje dag med han har känts så rätt. Önskar att tiden med han bara kunde stanna så att det kunde vara vi föralltid. För det är så jag vill ha det. Jag kan göra allt för att han ska vara här med mig. Han gör mig hel och jag vet inte vad jag skulle göra utan han nu. Varje gång det är svårt så finns han alltid där, varje gång jag faller fångar han mig och får upp mig igen. Jag ser en framtid med den här killen. Vill att det ska vara vi för alltid. Han är mitt allt och så kommer det alltid att vara. Vill inte ta ett steg utan han brevid. Har jag han har jag allt jag kan önska mig.
-
-
Det är du och jag. Det ska bara va så. Förlåt om jag tvekar ibland men du vet vad som har hänt och du vet att det är tack vare dig som jag börjar tro igen. Varje gång du behöver mig så kommer jag redan vara där. Du hjälpte mig upp och fick mig glad igen. Jag kommer aldrig kunna förklara hur mycket jag älskar dig för det finns inte tillräckligt många ord!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0