Igår och idag

HejHej
Vet att jag inte har bloggat sen i typ måndags men har verkligen inte haft tid. Iaf, igår var det skola sen efter drog jag till Tumba vid 3, mötte Sara sen drog vi till Flemingsberg sen Salem och sen hem till henne. Käka med hennes pappa och hans tjej. Mysigt, sen drog jag och Sara till glömsta och va där, hade skit kul med massa människor. Idag vaknade jag med värsta huvudvärken vid 11 sen somna jag om flera gånger sen vid 5 gick jag upp och drog till mormor och morfar och käka hos dom sen drog jag och mamma till stallet och hämta lite saker och nu är jag bara hemma. Är förkyld oxå. Men aa ska snart gå och duscha sen vet jag inte. Så aa det är mina dagar. Imorn är det skola, kommer fan inte orka upp, aja nu ska jag gå och duscha så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0