Även fast vi inte har vart tillsammans så länge så har jag jäkligt starka känslor för dig. Känslor som inte funnits för nån annan förut. Vet inte vad det är, men det känns som att jag kan klara allt, bara jag har dig här. Och jag vet att folk snackar en massa skit om oss och dig. Men jag bryr mig inte för det är dig jag älskar och så kommer det bara vara. Du har lixom alltid funnits för mig, sen den dagen vi träffades första gången. Jag hade jobbigt med en person och då fanns du där och hjälpe mig. Jag fick känslor för dig och sen började vi träffas mer och mer. Men jag gjorde en grej som jag ångrar så sjukt mke och allt blev knas men det behöver jag inte ta här för du vet redan vad jag menar. Men iaf, jag gjorde en sak som jag ångrar så jävla mke och allt blev knas och efter det snackade vi inte så mke på nån månad. Sen tog jag chansen att skriva till dig, jag hade svikit dig och trodde aldrig att du skulle snacka med mig igen men det gjorde du och det är jag så jävla glad över för om du inte hade gjort det, hade jag inte vart världens lyckligaste tjej nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0