.

HejHej
Träffade Sara i tumba, vi drog hem till henne sen vid 5 kom Tobbe och Pontus så tog vi bussen till heron och gick på bio. Affe och Micke va oxå med. Kommer inte ihåg vad filmen hette men den var helt okej. Så aa hade en kul kväll med roliga människor. Men iaf, ska snart sova, fast jag är inte ett dugg trött men måste upp och fixa imorn innan folk kommer så ja, tror jag ska träffa älskling imorn oxå när han har slutat jobbat. Så tror min dag kommer bli bra imorn. Sen på måndag har jag och älskling en månad. Helt sjukt, vet att en månad inte är mycket men har fått så jäkla mke känslor för den kille asså och tiden har gått sjukt fort. Men aa ska kolla på nån film nu sen sova så bloggar mera imorn, godnatt när ni ska sova håhå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0