Dagen

Efter skolan drog jag till Tumba med Sofia och mötte Sara oxå. Vi fixa en sak och sen drog alla hem. Sara drog hem med Affe. Sen efter kanske 1, 2 timmar så åkte jag tillbaka och träffa Sara igen och sen kom Tobbe. Vi käka munkar och lite sånt som Tobbe köpte sen drog vi till Liljeholmen och fixade hans mobil och nu är jag hemma. Har vart hemma ett tag nu men har inte gjort nått typ. Min stackars älskling är sjuk så kunde inte träffa han men aa, ska träffa han så fort han mår bättre. Men iaf, imorn ska jag till läkaren och kolla min d vitamin brist sen till skolan och efter skolan så ska jag och Sara sola. Så det blir ju bra. Men aa bloggar mer sen för är inte på humör just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0