Dagen

HejHej
Var i skolan idag. Kul faktiskt, ska va i min gammla klass i två dagar nu. Och idag har jag jobbat på alla lektioner osv. Har gått riktigt bra. Men iaf, efter skolan drog jag till Tumba, mötte Sara och vi låg i en trappa och vänta på Tobbe. När han kom va vi bara där tills Sofia kom och då drog vi till tåget och åkte runt. KulKul. Nej men drog hem vid 5, käka och sen drog jag och köpte skor med mamma. Nu är jag bara hemma och gör ingenting. Saknar min Pontuus :(
Men iaf, imorn är det skola igen och efter det vet jag inte vad jag ska göra. Tror jag träffar Tobbe sen hem och plugga för har prov på tisdag och onsdag, om jag nu får gå kvar i den här klassen, håhå. Men bloggar mer seeen hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0