Dagen

HejHej
Har inte bloggat så mke på sista tiden men kan berätta vad jag gjorde igår och idag. Igår var jag i skolan sen kom Sara hem till mig så låg vi och solade utanför mig. Sen kom Tobbe och Pontus. Så satt vi på gräset och snacka om massa saker. Sen gick vi in och åt och sen gick vi ner till bilen för Tobbe och Pontus ville kolla på den. Aa sen drog vi till Tobbe. Åkte lite bil och sen satte vi oss uppe på ett berg och hade mys och skit kul. Då kom Marcelo oxå. Men aa drog hem runt 9 sen va jag med mamma resten av kvällen vi myste lite och så. Men aa idag va jag i skolan, kom jag hem för typ en halvtimme sen. Nu ska jag plugga och sen vid 5 ska jag till Sara och träffa henne, Tobbe och Pontus. Så ska vi bara mysa hemma hos henne. Så det blir bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0