Skolan

Är i skolan nu. Sista lektionen sen slipper jag den här äckliga skolan i nåra dagar.. Åhh, hatar skolan speciellt idag seriöst allt har gått åt helvete och jag är skit sur för dom tog min mobil och jag får inte tillbaka den förns jag fucking ska gå hem... Åhh, har vart utan de i typ 2 timmar nu.. HATAR SKOLAN så fucking mke... Aja, ska hem om en halvtimme. Då ska jag gå och möta Sara vid Segersjö sen ska vi gå hem till mig och så ska jag hjälpa henne att locka hennes löshår. Sen ska vi dra till tumba och då tror jag att hon ska hem direkt så jag får väll se om det finns nått kul folk där nere i tumba så får jag va med dom :3 aja ska jobba nu hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0