Lördag, söndag och måndag..

Har inte bloggat på typ 2 dagar men har inte haft tid. Iaf, sov hos Micke från fredag till lördag. Vi kolla film och lite sånt. Sen vid 1 på lördagen kom mamma och hämta mig och vi åkte till Ekerö för att kolla på en grej. Sen vid 5 åkte jag till tumba och mötte Sara och Marcelo där. Sen väntade vi ett tag på Micke och Affe sen när dom drog åkte vi till heron och kolla på bio. Det var jag, Sara, Micke, Affe och Marcelo. Kommer inte ihåg vad filmen hette men den var helt okej. När den var slut tog vi bussen hem. När vi kom tillbaka till tumba var vi där en stund sen drog jag och Micke hem till mig, kolla på två filmer men ja somna i mitten på den sista haha. Imorse vaknade vi vid 1, drog ner till tumba direkt typ. Vänta på Affe sen drog vi tre in till stan. När vi hade vart där drog bi tillbaka till tumba och mötte Pontus. Sen gick vi till donken för dom skulle äta innan deras träning. Sen typ direkt efter det drog dom på träning och jag drog hem och åt. Sen skulle min mamma åkte och handla så jag följde med henne till Willys och där träffade jag Lorena och Mattias. Så jag var med dom ett tag sen drog jag till Tumba och mötte Sara och Moa. Vi var där tills Micke, Pontus, Affe, Marcelo och Alex kom tillbaka från sin träning då drog vi alla utom Alex till Willys och köpte cola och lite sånt. Sen drog jag och Micke hem till mig och kolla på nån skräckfilm. Så jag kommer typ dö nu för jag ska sova utan han.. haha nej driver men nu ska jag sova, är inte alls trött men det är skola imorn så måste.. efter skolan ska jag nog träffa Micke och alla dom där. Men bloggar mera imorn godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0