Igår och idag

 HejHej
Hann inte blogga igår. Kom hem runt 10. Iaf, var i skolan osv. Sen efter den åkte jag till Tumba. Var med Pontus och Lukas där tills Micke och Affe kom. Då var jag med dom och Sara. Sen kom Marcelo och alla. Vi var där en stund sen drog jag Micke och Marcelo hem till Marcelo och dom åt där sen kolla vi lite på tv och sånt. Sen kom Affe oxå dit men då drog vi därifrån till Tumba och då träffa vi Alex där oxå. Sen runt halv 8 drog jag och Micke hem till han och kolla på en film och hade mysigt. Sen vid 10 kom min mamma och hämta mig så åkte vi till donken och åt. Idag gick jag till skolan som vanligt. Efter det drog jag och Lisa ner till Tumba och mötte Sara. Sen var vi där ett tag sen kom Alex och Affe oxå. Och sen Ida och Moa. Så då var vi med dom en stund sen drog Sara och Affe hem till honom och Ida och Moa försvann och Lisa skulle hem och byta byxor så då var det bara jag, Vanessa och Alex kvar. När Alex drog gick jag och Vanessa ner till tågen och vänta på Micke och sen när han kom var vi med han och då kom Ida och Moa tillbaka så aa. Sen kom Affe, Sara och Lisa tillbaka då var vi med dom och så. Drog hem vid 5. Nu ska jag och mamma åka till Södertörn och fixa lite. Sen får vi se om jag drar hem till Micke eller nått. Tror jag gör det. Om det inte blir försent. Men nu ska jag fixa mig så bloggar mera sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0