Igår och idag

HejHej
Kom hem vid 11 igår så han inte blogga så gör det nu. Iaf, igår efter skolan drog jag hem, mötte sara i segersjö, vi gick hem till mig, locka hennes hår och sen drog vi ut till tumba igen, Mötte Affe och Micke och Therese. Sen skulle Sara hem till sig för hon fyllde år. Och efter ett tag drog Affe och Micke hem till Affe så då drog jag hem. Va hemma lite bara sen vid halv 6 drog jag ut igen och mötte Vanessa, Marcelo och Lisa. Vi var i tumba ett tag sen när Micke och Affe kom så drog vi till deras träning fast jag Lisa och Vanessa kolla inte på den vi var utanför och aa de hände lite roliga saker där orkar inte skriva men kul var det. När dom hade tränat klart drog jag Micke Marcelo och Affe hem till Micke. Vi var där en sund sen drog Affe hem då började jag Micke och Marcelo kolla på en film, sen drog Marcelo oxå hem och vid 11 drog jag. Efter var jag bara hemma och kolla på nån film och så. Iaf idag vaknade jag vid 12. Kolla klart på filmen från igår och sen nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag dra till tumba och va med folket där sen ska vi på fest. Så bloggar mer när jag kan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0