Igår, idag

HejHej
Igår gjorde vi ju en musikvideo, jag tim och lisa. Vi gjorde det inne på ica i tumba. Bild på hur vi såg ut
Sådär skit fina.. haha nej men sen efter det fick vi sluta. Då drog jag hem, va hemma en stund sen drog jag till björkhaga och mötte Sara Affe Micke och nån annan kille. Dom skulle tydligen dra iväg så aa vi drog till tumba, var med Alex lite där. Sen drog vi hem till Sara och sen tillbaka till tumba och då kom Affe Micke och den andra från donken så då trodde vi att vi skulle va med dom men då skulle dom iväg nånstans och sen efter det trodde vi oxå att dom skulle va med oss men då åkte dom hem till Affe. Så jag och Sara drog hem till mig. Sen drog vi tillbaka till tumba och träffa dom men bara i typ 30 minuter.. Aja åkte hem sen och nu ska jag till skolan. Efter skolan tror jag bara att jag ska vara hemma... Orkar seriöst inte göra nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0