i don't want to go back again

Igår vaknade jag vid 12. Drog till tumba vid 13 och mötte Sara, Affe och Micke. Vi alla drog till skärholmen. Affe och Micke gick och kolla nånstans och jag och Sara gick till cubus och kolla på ett par byxor. Sen drog vi till donken där och käka men de fanns inga platser där så aa vi satte oss mitt på golvet, haha. Aja sen vid 5 drog vi hem. Jag gick hem och åt sen kom jag tillbaka och var där med Affe och Micke. Sen kom Vanessa och Alex oxå. Vi var där en stund sen drog jag Sara Affe och Micke hem till Sara och kolla på film där och lite sånt. Micke och jag drog därifrån vid halv 11. Då drog vi hem till han och kolla på film och sånt, sen idag vaknade vi vid 12. Fixade oss, drog ner till tumba. Mötte Affe och Alex sen var vi där ett tag sen drog alla hem till Micke och bara va där. Sen drog dom till sin träning och då drog jag hem. Så ska tillbaka till tumba vid halv 8 för då slutar dom och då ska jag och Micke hem till han. Men bloggar mera sen hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0