Glömde publicera.. så ni får de nu, skrev dehär vid ungefär halv 4

HejHej
Vakna, gick till skolan osv allt som vanligt.. efter skolan drog jag till tumba och mötte Erica, Alex, Micke, Affe, Ida, Vanessa och Moa. Så vi va där ett tag sen skulle alla dra till huddinge men jag pallade inte för jag har typ bara sovit 2, 3 timmar inatt så är fett trött så ville bara hem och sova, haha. Nej men nu ska jag vänta på att mamma ska komma hem sen ska vi åka iväg och fixa lite saker. Ska få nya skor och det. Men iaf, imorn är det fredag, fyfan va skönt! Vet inte vad jag ska göra då. Får se om jag är ute med Micke Affe Sara och alla dom där eller om jag bara är hemma. Beror på mitt humör imorn. Haha idag vill jag bara gå och sova så hoppas jag är piggare imorn :3 Haha nej men bloggar mera sen, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0