Dagen

Vaknade klockan halv 12. Fixade mig, drog ner till Tumba och träffa Sara, Marcelo Vanessa Moa Micke Pontus och Affe. Vi var där osv, sen drog killarna till tandläkaren för Marcelo skulle dit. Så då gick jag Moa Sara Ida och Vanessa och köpte fika sen fika vi. Sen kom dom tillbaka och då var vi med dom och så. Sen för typ en halvtimme sen drog jag hem och nu sitter jag och äter. Ska snart dra tillbaka och möta alla igen sen ska vi kolla när killarna tränar eller om jag är kvar med Moa der beror på om hon är kvar. Sen ska vi nog ner till gården sen sover jag hos Micke. Imorn blir det bio med Affe Micke och Sara. Men nu ska jag äta och sånt så bloggar mera sen. Hejdå
Fika, Ida och Moa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0