Dagen, kvällen och imorn

Det gick jätte br att flytta Missy. Hon gick in fint i transporten och när vi tog ut henne ställde vi henne i boxen, tog ut alla saker och bytte täcke på henne. Sen fick hon stå där ett tag så fixa vi allt och sen drog vi och lämna tillbaka transporten och sen käka jag mamma och Jimmy på Sibylla. Sen drog vi hem och jag var hemma en stund sen drog jag till tumba och kvällen spenderades med Alex och Sara hemma hos Sara. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska iaf till Missy. Så ska vi fixa vårat skåp och ta en promenad med henne runt på gården. Så hon får se allt lixom. Sen på kvällen ska jag Affe Alex och Sara vara här hemma hos mig och ha mysigt. Så aa bloggar mera sen då
Missy när hon var föl, så sööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0