Dagen

Drog till tumba, mötte Vanessa, Sara, Alex och Micke där. Vi snacka och så en stund sen kom Affe oxå. Vi va lite i tumba och så sen drog Alex, Affe och Micke hem till Affe med lite saker och då va jag Sara och Vanessa kvar. Sen skulle dom gå hem och äta så då ringde jag Pontus och var med han. Sen när dom andra kom tillbaka var vi med dom sen skulle killarna på träning då följde Sara och Vanessa med dom men jag var kvar i Tumba med Moa. Sen kom Ida och Pontus oxå och efter en stund gick jag till träningen. Kollade på den och sen drig jag och Micke hem till han och kolla på nån film. Kom hem vid 11. Satte på en film och har bara legat i sängen. Är fett trött men kan verkligen inte sova nu haha. Aja, imorn får vi se vad som händer. Ska träffa Micke och lite andra människor. Så det blir nog bra men bloggar mer om de imorn herrå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0