15 dagar nara för att jag har tråkigt

Dag 1- Bild på mig + 3 Fakta

1. Det finns bara en som vet exakt allt om mig

2. Jag kan börja garva åt ingenting

3. Jag har två syskon

Dag 2- Dina bästavänner

Sara, Marcelo och Marcus :3

Dag 3-din förebild

Vet inte ;o

Dag 4-  En person som betyder mycket för dig

Micke, Sara och massa andra kan inte säga en.

Dag 5- Ditt största misstag

Jadu, det vill jag inte ens bli påmind om..

Dag 6- En person som har kommit nära dig på kort tid och varför

Alex, för att han fanns där när allt var ett helvete för mig.

Dag 7- Mina favorit butiker

Gina och cubus typ

Dag 8-  Mina syskon

Nathalie Hanberg och Alice Nordenberg

Dag 9- En sak jag önskar att jag får uppleva igen

Hela förra sommaren.

Dag 10- En person jag skulle vela träffa just nu

A

Dag 11- Vem jag ringer och smsar när jag är nere

Sara

Dag 12- Hur jag sköter mig i skolan 

Det går väll bättre nu iaf..

Dag 13- Dina bästa minnen

Förra sommaren...

Dag 14- Din första kärlek

ska vara helt ärlig nu, min första kärlek var Andreas Christoffersson. Innan jag träffade han visste jag typ inte vad kärlek va. Asså jag bara slängde iväg den. Men sen en dag träffade jag han och vi höll ihop i 6 månader och under den tiden så lärde han mig vad äkta kärlek va. Det tog slut men nu idag vet jag att man inte slänger bort det som heter kärlek och det var han som lärde mig det. Han kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta trotts att det är slut och det är just för att han var min första riktiga kärlek. Och därför kommer jag heller aldrig glömma honom.

Dag 15- Vad jag vill bli när jag blir stor

Ingen aning håhå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0