-

Igår mötte jag Sara i tumba, så köpte vi massa gott till kvällen. Sen lämna vi allt hos henne sen mötte vi Micke Marcelo och Affe. Drog till Sunes nånting och åt. Sen drog vi hem till Sara och hade skit kul där. Va där hela kvällen och efter ett tag kom Vanessa oxå. Jag och Micke drog därifrån vid 11 tror jag, då drog vi hem till han och kolla på film och sånt sen somna vi, haha av skit trötta. Vaknade idag vi 11 tror jag. Marcelo kom och väckte oss, haha nej men sen fixa vi oss och sen drog vi ner till tumba och träffa Pontus, Ida, Tess, Moa, Rene och Affe. Tess ska hem idag till Göteborg så sa hejdå och sånt till henne oxå. Nu är jag hemma och snart ska jag och mamma åka iväg och fixa en grej sen ska jag bara vara hemma och plugga. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0