-

Lördag, drog till tumba, träffa Sara vi åkte runt lite till flemingsberg, södertälje och rönninge. Sen på kvällen var jag Affe Micke Marcelo och Sara hemma hos Sara. Kolla på film där och hade mysigt. Sen sov jag hos Micke. Vi hade en månad igår oxå. Sen hämta mamma mig vid halv 1 idag och då åkte vi och kolla på hästen. Kommer skriva mer om det senare nån gång. Efter det drog jag till Sunes pizza sak och åt där med Affe Sara och Alex. Sen drog dom och då drog jag och Sara hem till Marcelo och va där ett tag. Micke va oxå där och sen drog vi till tumba och vänta på Affe och Alex och när dom kom så gick dom till deras träning och då drog jag hem. Så nu är jag hemma och gör ingenting. Ska snart äta sen plugga till ett prov som jag har imorn. Så aa bloggar mera sen :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0