Uppdateringen

Uppdateringen har inte vartit så bra nu på sista tiden. Men jag har haft fult upp och blogg.se på min mobil funkar inte så när jag är ute och så kan jag inte lägga upp nått heller. Men jag har typ vart med Sara och dom hela tiden och för nån dag sen drog jag Alex Affe Sara Micke Erica och Marcelo till brosjön och va där typ hela dagen. Sen har jag träffat Pontus och vart i Stallet hos Akido. Och igår hjälpte jag Sara att handla och sen drog vi hem till henne och kolla på film och sånt med Affe och Marcelo och sen på kvällen var vi med Affe en stund sen åkte vi buss typ överallt. Och idag ska jag på släkt sak och sen ikväll kanske träffa Pontus eller Sara. Jag vet att jag inte har skrivit om Akido och sånt så jag ska göra det i ett annat inlägg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0