Onsdag - Torsdag - Fredag

HejHej
Har inte hunnit blogga nått så kör alla dagar här nurå.
Onsdag har jag redan skrivit om men ska lägga upp bilder från stallet nu. 
På kvällen kom Pontus och sov här. Vi kolla på film tror jag, haha kommer inte ihåg. Och sen när vi vaknade tog jag bussen till Tumba, mötte Sara, Affe, Micke, Mareclo och Erika. Vi tog bussen mot brosjön och Pontus klev på samma buss vid hålvägen och Lisa och Kevin vid skäcklinge. Så drog vi och bada. Var där hela dagen och sen mot kvällen drog folk åt olika håll. Jag Micke Pontus Sara och Affe drog till benne och käka där. Sen drog alla hem. Jag till Sara och sen drog vi ut vid 7 och mötte Pontus och Affe och sen drog vi hem till mig och alla sov här. Mysigt. Idag ska jag fixa ett pass och sen dra till stallet och sen hem till Sara så ska hon och jag dra och bada. Så dagen blir bra men bloggar mera sen. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0