Lite om dagarna osv

Jag vill hata dig men älskar dig mer och mer för varje dag.
Det är mer en ett halvår sen du lämna mig och efter det har jag bara blivit sviken och fått tagit allt skit.
Det kanske är för att mitt hjärta fortfarande slår för dig.
Men du har glömt bort mig helt nu, gått vidare och så kommer det alltid att vara.
 
 

 
HejHej.
Idag vaknade jag vid 11 för jag var ledig. Sen drog jag till Tumba en snabbis och träffa Sara. Sen åkte jag och mamma till Ikea och sen till hm. Nu ska vi till stallet och sen kanske Pontus kommer hit. Iaf, igår var jag i skolan och fick sluta tidigare typ vid 11. Så var jag bara hemma sen drog jag och mötte Sara i tumba och sen drog vi till skäcklinge och där mötte vi Lisa sen drog vi till skolan och fixa inför showen. Så var där hela kvällen. Men aa ska fixa mig nu så bloggar mer när jag kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0