Fredag Lördag och Söndag

HejHej
Har inte bloggat nått typ men har inte hunnit. Iaf i fredags var jag i skolan sen drog jag hem och sen till tumba och träffa Sara sen var vi där ett tag sen drog vi till Solbo sen hem till mig. Sen lite senare kom Pontus och Tobbe och då kolla vi på film, köpte pizza osv. Mys! Sen drog Tobbe och Sara vid halv 1 och Pontus stanna kvar och sov här. Vi vaknade vid 12 imorse, gick och käka frukost sen har vi typ legat i soffan och kollat på Twilight hela dagen till typ 7 för då kom Tobbe hit och sen drog dom två hem till Pontus vid halv 8. Då åkte jag och mamma och köpte lite gott till kvällen och nu ska jag kolla film och sen sova. Imorn ska jag till stallet och sen träffa Sara. Får se vad vi hittar på. Men bloggar mera sen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0