Tråkigt och längesen jag blogga så

Kärlek & relationer
01. Ditt civilstånd: Förhållande
02. Är du nöjd med det: aa
03. Vem kysste du senast: pontus
04. Har du varit kär på riktigt: ja
05. Har du varit ihop med någon du älskar: aa

06. Ditt längsta förhållande: 6 månader
07. Ditt äldsta strul: 96a 
08. Ditt yngsta strul: 98a 
09. Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt: 99a-96a
10. Vad för sorts killar faller du för: venne riktigt
11. När kysste du någon senast: i söndags

12. När vill du skaffa barn: -
13. Har du kysst någon annans pojkvän: nej

Privat
15. Har du sårat någon med flit: nee
16. Vilken webbsida besöker du oftast: blogg

17. Vem i din familj kommer du bäst överens med: Mamma 
18. Är du kär: aa
19. Vem bråkade du senast med: Mamma
20. Har du varit i slagsmål: nej
21. Brukar du dricka alkohol: nee
22. Är du rökare: aa
23. Snusar du: nää

24. Hur gammal är du: 15
25. Har du bra självförtroende: ibland

Personer
26. Vem litar du på till 100%: Sara, mamma
27. En snygg person: min mammas kusin, Andreas

28. Vem smsa dig senast: Sara
29. Vem smsa du senast: Sara
30. Vem ringde dig senast: Pontus
31. Vem kramade du senast: Affe tror jag
32. Vem såg du senast: mamma
33. Vem ser du upp till: alla som är längre än mig håhå
34. En person du skulle vilja se ut som: venne
35. En bra artist: venne

Randomfrågor
36. Vilken är din viktigaste ägodel: -
37. Hur ser din drömkille ut: Jadu
38. Är du homofob: haha nää
39. Har du tandläkarskräck: Ne typ inte 
40. Hur många har varit otrogna med dig: inga tror jag
41. När var du senast i Stockholm: igååår
42. Är du helsvensk: Nope
43. Har du fått ditt hjärta krossat i år: ja
44. En sak du hade velat ändra med ditt liv: en grej som ja inte kan säga
45. Vad är du rädd för; att bli sårad kanske inte vet jag
46. Är du lycklig: mm
47. Brukar du använda smycken: aa
48. Vad är viktigt för dig i ett förhållande: skrattar tillsammans, vara trogna, lita på varandra osv
49. Är du en djurvän: kanske de
50. Vad vill du bli i framtiden: ingen aning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0