Summer

I söndags åkte jag och mamma ända till trollhättan för att kolla på en häst. Och vet ni vad? Vi köpte den. Så nästa lördag hämtar vi hem henne. Längtar så mycket! Jag har viljat haft en egen häst sen jag började rida och nu har jag äntligen fått en. Hon heter Summer och är en D ponny. 143 cm. Fux med en stjärna. Skit gullig. Hon är korsning mellan appalosa och quarter. Hon har tävlat i trail (stavas?) och massa andra grejer inom western. Men sen omskola dom om henne till engelskridning. Men hon kommer fortfarande ihåg det från westernridningen så man kan rida båda och det är ju kul. Jag tänkte visa er lite bilder men jag har bara två och dom är inte så bra men sen när hon kommer hem så kommer jag typ bomba bilder på henne haha
 

Kommentarer
Postat av: Paulina summers ryttarinna eller nåt:)

Låter som om hon kommer st bli väldigt omtyckt när hon kommer hem till er:)
Vilket känns jätte bra<3
Ps. Hennes fullständiga namn är summer breeze:)
Du kan kolla in min blogg om du vill:)
Har inte bloggat på evigheter men det står nog kanske något roligt om våra pass där:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0