Dagen

HejHej
Idag så vaknade jag och Sara hemma hos henne vid halv 2. Vi satte på en film och sen började vi fixa oss. Drog till Tumba. Tog bussen till vårsta och åt kebab där. Sen satte vi oss och vänta på bussen i 45 minuter. Sen när bussen äntligen kom hoppade vi på den och åkte till stallet. När vi hade gått av bussen och gick ner för backen till stallet kom mamma med min lilla älskling i transporten. Så jag och Sara skynda oss ner för backen och sen gick vi till stallet och hälsade på Summer. Sen fixade vi alla hennes saker medans mamma åkte iväg och lämnade transporten. Efter några timmar i stallet drog vi hem och käka och nu sitter jag här och kollar på lite saker som mamma och jag ska köpa till våran fina Summer. Men iaf, här kommer lite bilder. Inte världens bästa men ändå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0