Bloggen ser hemsk ut...

Jo jag vet. Men Lova ska fixa en design till mig och hon börjar imorn så det blir nog lite finare här snart. I alla fall så efter mamma och jag var på Hööks åkte vi hem och fixade mat sen drog vi till stallet. Idag hade jag tänkt visa henne delen där uppe. Ridhuset och dom andra två stallen. Men det regnade så mycket när vi kom ner så jag myste bara med henne och borstade och fixa. Så om det blir bättre väder imorn får vi visa henne allt där uppe oxå. För anläggningen som hon står på är väldigt stor. Först är det ett hopp ridhus och brevid det finns ett stall. Sen är det en stallplan med hagar och sånt. Sen finns det ett till ridhus mittemot det andra och ett till stall brevid den. Sen finns det två paddockar. Sen är det en backe ner till vårat stall och där är det bara westernhästar. Och där har vi en paddock oxå. Vi får ju såklart vara där uppe lika mycket som dom andra. Nerdanför vårat stall finns ett hav/sjö som man kan bada med hästarna. Och vi har bara visat Summer där nere. Så eftersom att vädret var så dåligt idag får vi visa det imorn. Men ja, idag kom det en ny häst oxå. Tror han är en paint. Han heter i alla fall Trash. Och på söndag åker Shiren som jag idag fick veta heter Cox, och så kommer det två andra shire ston istället. Men nu ska jag ladda upp alla bilder från idag så får ni en bildbomb idag eller imorn. Här får ni en bild på Trash, den nya så länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0