-

Jag kan inte förstå att
du lämnar mig såhär
Jag kommer för alltid
att vara jävligt kär
Det finns ingen som du
även om jag börjar leta
Du fick mig känna
kärlek och mer än så
Jag kan inte fatta att
du älskade mig då
Du är så underbar och jag
älskar dig än
Men min kärlek till dig är inte
bara som en vän
För att livet ska fungera,
det är dig jag behöver
Denna starka känsla
kommer aldrig gå över.
Ditt namn är klistrat
längst in i mitt hjärta
Det finns bara dig även
om jag känner smärta
Det har blivit svårare
för mig att leva ut.
Men jag vet att sagan
aldrig får ett lyckligt slut
När du fanns vid min sida
så mådde jag så bra
Men utan dig breve kan
jag aldrig vara glad
Jag vill inte tro att denna
saga är sann
Men du har min kärlek
mitt hjärta du vann
Jag saknar dig så mycket,
den finaste som finns
du kommer alltid vara den
enda som jag minns
Jag hoppas att känslan
nån gång kan vända
Men jag får sluta hoppas
kommer aldrig att hända
Den enda jag vill åt och
den enda jag vill känna
När du lämnade mig fick du
själen att bränna
Jag vill inte gråta men
jag gör det endå
Jag försöker dölja smärtan
men den skaver ju så
Tack för alla stunder
jag delat med dig
Du betyder mer än allt
och jag äslskar bara dig
Mina känslor för dig går
inte att förklara
Men nästa gång vi ses
ja då ska jag svara
 
Jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0