Trodde verkligen på allt du sa..

HejHej
Idagen har väll sett ut som alla andra i stort sätt.. Vart på dagiset och så, dagen var helt okej fram tills att jag skulle åka hem därifrån.. Vill inte snacka om de, kommer bara börja gråta igen om jag ska rabbla upp skiten här oxå. Iaf, åkte till donken med Ammii, åt typ inget, ville inte. Sen gick vi till tumba och fixa en sak med Sara lite snabbt. Sen åkte jag och Ammii hem till henne och var där ett tag och aa kom hem för en stund sen. Snart ska jag åka till stallet. Vi ska hämta en tjej i tumba som ska med för att kolla lite på stallet som Sahara står i för aa vi kanske ska fixa en sak sen men tar det då om det händer.. Iaf orkar inte blogg nu, vill egentligen bara lägga mig under täcket och somna, allt känns typ fel å meningslöst just nu. Så vill bara försvinna för en stund tills allt blir bra igen men nej det går inte så det är bara fortsätta i den här skiten, aja ska inte sitta här och snacka om nått ni inte vet nått om för orkar seriöst inte ta upp det här, aa nu kommer tårarna så hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0