Tänkte göra en 20 dagars grej fast i ett inlägg nu

Dag 1- En bild på mig själv + 10 fakta
1.Jag har ganska dåligt självförtroende.
2.Jag hatar min kropp men tycker att mitt ansikte är helt okej.
3.Jag hatar när folk kollar på mig när jag äter.
4.Jag är inte bra på att vara seriös, garvar å driver typ om allt.
5.Jag är ganska osocial.
6.Jag tänkte lägga av med ridning förra hösten.
7.Dom jag älskar mest är mina vänner och Jesper.
8.Jag älskar godis men måste sluta innan jag blir för tjock.
9.Jag har en vän som är som en syster för mig, älskar henne och tar henne som en riktig syster.
10.Jag har en medryttarhäst som heter Sahara.

Dag 2- En låt som får mig att gråta
Hmm, asså det vet jag inte, jag börjar inte gråta av låtar.

Dag 3- En bild ifrån en tid jag saknar
Det var en grymt kul dag, eller aa helg, fast den här bilden är tagen från en söndag men fredagen var ju bäst men har ingen bild på den dagen men aa hela helgen var grym med Sara, Jesper John och Viktor.
 
Dag 4- Mina närmaste vänner
Ammii min syster, bestii älskar dig!
Sara, min fru, finaste, kan snacka om ALLT med henne älskar dig! 
 
Dag 5- Mina mål för nästa år
Ja, eftersom att det är början på året nu så kan vi ju ta för de här året och målen då är,
Skolan: inte skolka, inte komma försent och göra alla läxor osv.
Sahara: Träna och sen tävla innan året är slut.
Vänner: träffa dom så mke som möjligt, speciellt på sommarlovet så att det inte blir som förra sommarn.
 
Dag 6- En gammal och en ny bild på mig själv
Gammal
Ny
 
Dag 7- En person jag vill träffa just nu
Elin

Dag 8- En bild som gör mig glad + en sång 
Vet ingen sång men här är bilden
Nyååår
 
Dag 9- Typ av killar jag faller för.
Killar som har bra personlighet, som har humor, är snygga och sånt. Som har fint leende osv.
 
Dag 10- I min handväska
Data, skolböcker, smink osv

Dag 11- Något jag är beroende av
Hmm, nää vet inte.

Dag 12- Hur sminkar jag mig?
Jag tar först puder, sen rouge, sen vit eller grå ögonskugga, sen svart kajal och mascara. Sen ögonbrynspenna, ljusbrun.
 
Dag 13- En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Att jag säger gay till allt..

Dag 14- En bild på mig för ett år sen
 
Dag 15- En bild på mig och en person jag älskar

Dag 16- Såhär är jag som person
Glad, skrattar mke, högljud, blyg i början om ja träffar nya människor men de går över snabbt.

Dag 17- En bild på mitt senaste inköp

Dag 18- Mitt rum
Inga bilder men i mitt rum finns det en säng, en hylla, ett akvarium, en spegel och nedaför den är allt mitt smink, en garderob som man kan gå in i och ett bord vid min säng.

Dag 19- 10 saker jag önskar att jag hade
Egen häst
Bra betyg
Bättre beteende, blir lätt irriterad och arg.
Bättre självförtroende.
Finaste näsa.
Smalare mage.
En store brorsa, fett kul ju :3
Större rum.
Vet inget mer.
 
Dag 20- Mina drömmar om framtiden
Ha ett bra jobb och egen häst och värsta huset och allt sånt där. Och innan jag har fyllt 18 vill jag åka utomlands med Ammii eller Sara. Och vill göra massa mer men orkar inte skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0